igår idag i morgon

Nora vaknade igår kväll och ville vara med och heja på sverige! så jag och Nora satt och tittade lite på handbollen och lite på datorn! =)

Tur att vi är tjejer som kan göra två saker samtidigt! =)

Sen somnade hon igen vid 23 tiden, för att vakna igen vid 00,30 men då sov jag som en stock, Mange tog Nora och fixa en flaska ersättning till henne som hon åt sen somnade hon igen och sov till 05,00 (mange hade nog inte somnat än för han brukar inte vakna) Jag tackar väldigt mycket för det var väldigt skönt att sova 5,5 timme! =)

Tack min älskling!! =)

Selma och Theo är på dagis, Nora sover och jag sitter här(en liten stund) Sen bär det av till frissan idag igen, men denna gången är det Theo som ska klippas! =)

Skönt det är fredag idag, helg! Mange är hemma...=)

I morgon ska jag och Selma på familjegympa bara hon och jag, det är väldigt viktigt!! =) Bara jag och Selma! Hon behöer nog sin mamma lite själv! Min stora tjej vill nog inte vara så stor alltid! =)

Nej dax att göra något vettigt!






Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att hon är lite bättre nu =) Dagisbaciller kan vara förödande :/ fråga min mor, lea smittar henne med allt haha...



Nej, men det är många som sett det, grannen sa det i andra trappen och jag tänkte hmmm, hur vet han det liksom innan jag kom på tidningen haha



Kram

2011-01-21 @ 15:52:59
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: kittymon

Vad skönt att få gå till frissan. och ja ibland behöver även barnen klippa sig.



Ja kvällen igår var jättetrevlig men själva maria partyt var en katastof

2011-01-21 @ 16:00:36
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack, det gick bra hos BM. Allt såg bra ut som vanligt. =0)



Jo det är mysigt när man känner bebis, men nu börjar det bli lite jobbigt när den är så stor. =0P



Jag kan nog tänka mig att jag kommer tycka det är lite konstigt i början efter att bebis har kommit att inte längre känna rörelserna i magen, hehe.



Skönt att de gillar sin syster och vill mysa med henne, då det ju inte alltid är så lätt för de äldre syskonen när det kommer ett nytt syskon...

2011-01-21 @ 17:48:31
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja veckan gick super snabbt! :) inte klokt vad tiden tar vägen, jan snart slut ju?!



Ja det fick mig inse jag måste skaffa träningskort när jag inte får gå på sportmed mer,,, kul, men suger träna själv haha... och så är jag lite nsål det kostar ju multum! :)



haha bra du eldar ljus så mange inte kan säga något :)

2011-01-21 @ 19:46:39
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0