SÖNDAGSMYS

Igår var det lördag och vi firade mamma och hennes syrra, men semlor chokladtårta och olika sorters pajer. Mums gott! =)

Mycket trevlig dag, lite lagom mycket släkt, inte alla vill säga (jag gillar iofs min släkt men ibland är det skönt att inte vara alla).

Även Nora blev uppvaktad, då vi inte träffat alla sen Nora kom fick hon lite mer kläder! =) Tack säger vi! =)

Idag blev det scons till frukost, mumsigt gott.   Strax ska jag minsan baka pizzabullar (bra att ha i frysen till mellanmål)

I eftermiddag ska Mange Selma och Theo gå på bio och titta på

Var inte rädd Långa farbrorn



Jag och Nora får stanna hemma, hon är ju lite förliten för bio. =)

Kanke kör jag och Nora och tittar på Volleyboll lite senare i eftermidag. Om vi orkar! =)

Nej dax att gå en sväng till affären och köpa skinka. Så det kan bli några pizzabullar.

Trevlig söndag på er!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhh lät som om ni haft det mysigt! Å pizzabullar var länge sedan ajg gjorde, tack för tipset! KRAM

2011-02-06 @ 19:13:06
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi får kanske ha en snackis en efter middag?=) kram

2011-02-06 @ 21:53:40
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja tänk o mde, var lika läraktiga när det komm till att städa å uppföra sig ;-) Kramis!

2011-02-07 @ 08:42:18
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0