Mina älsklingar

Jag har varit så dålig på att lägga upp bilder den sista tiden så här kommer en hel drös från dem senaste veckorna.



Theo och Nora myser



Tuffingen Theo



Nora och Selma mäter sig! =)



Selma ska fixa till dörren som ska sitta in till hennes rum



Katten Simba har bäddat ner sig i Manges täcke.



Här hittade jag Theo i morse, sovandes i fotöljen, Varför?? Vem vet!


Mina fyra älsklingar! Mys i morse i mammas säng. Alla beundrar Nora som låg och flinade och "pratade"

Trevlig Lördag önska jag er!!



Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så fina barn du har <3 <3 Och här har vi haft ett riktigt lyckat kalas, så nu väntar en lugn kväll... KRAM

2011-02-12 @ 17:04:44
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0