Igen....

Varit hos doktorn med Theo idag, tyckte det var dax efter två veckors förkylning och feber från och till!

Och visst, misstankar bekräftade Öroninflammation igen! Han fick faktiskt medicin, så nu ska det gå över igen.

Han har inte varit Theo riktigt dem sista dagarna här, igår sov han t o m. middag hos mamma och pappa, det här inte till vanligheterna direkt!

Idag har han varit ganska pigg i alla fall, så dagis är inga problem.

I morgon måste här städas och städas och städas.....
Idag putsade jag fönsterna utvändigt! äntligen, dem har jag stört mig på sen innan jul! =)

natti

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Stackarn, öronen igen :-/ Fy!

Å inga pizzabullar blev det :-( Får ta det till veckan, för i går hade jag fullt upp med att vara kreativ i en blomsterbutik! :-) KRAM

2011-02-10 @ 09:11:25
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja whiskeychokladen är super, skitgott till kaffet... Bör finnas i en delikatess, choklad eller godisbutik? Kram

2011-02-10 @ 10:19:04
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0