Fullrulle

Har inte hunnit blogga i helgen, det har helt enkelt varit fullrulle hela helgen! =)

I lördags var jag och Selma på familjegympa på förmiddagen, sen vid 14,00 körde hela familjen iväg för att gå på kalas! På kalaset var vi hela dagen, vi var inte hemma förrän 23,00 ett mycket trevligt kalas alltså!

Nora hon somnade på vägen hem (Selma och Theo också) vid 22,30 sen vaknade inte hon förrän 07,30....NIO timmar sov hon helt fantastikt underbart bra!! =)

Igår blev det städ dag, vi sov alla rätt så länge, jag och Selma gick till affären och köpte frukostbullar (efter jag hade släpat in ved och satt fyr i kaminen) Sen städade vi och gjorde fint.

Jag stack i väg till gymmet en runda på eftermiddagen, grymt skönt (men idag har jag träningsvärk, fast det är ganska skönt=)..)

Svärmor och svärfar var här när jag kom från gymmet, jag och Mange fixade god middag till oss.

En tevlig helg tycker jag med lite trött idag.

Denna veckan är det också fullrulle.

Förskolan mån, ons, tor, fred fm först sen:

Måndag
: Biblioteket med barnen

Tisdag: Lek med en kompis till Theo

Onsdag:Nora doktorn.... Anna och barnen kommer hit?? Kanske, lillkillen har kanske vattenkoppor....

Torsdag: Mange ledig =)

Fredag: Mange ledig =)

Lördag: Till en kompis hela familjen, titta hur huset har blivit och leka och äta middag...

Söndag: Mange hjälpa sin bror att flytta...

Torsdag och Fredag kommer säkert inte att vara tomt så länge...

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi ni ligger verkligen inte på latsidan, nått på G för jämnan!!! Lämnar en stor kram å önskar dig en fin dag <3

2011-02-21 @ 09:56:29
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja det har du verkligen rätt i! Men detta kommer fixa sig . Det gör det alltid till slut! Stor kram till er!

2011-02-21 @ 10:26:05
URL: http://jagjennyalexandra.blogg.se/
Postat av: Louise (fotoblogg)

Låter som en bra vecka! :)



Sv: Blev ett riktigt lyckat kalas. :)

2011-02-21 @ 12:07:14
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Låter som ni har och göra i veckan! :)

2011-02-21 @ 18:56:17
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0