Febrigt och sånt.

Igår var vi och lekte nästan hela dagen hos Theos kompis Anton. =)

Mycket trevligt, barnen lekte och hade det roligt, jag och sara satt och traggade strunt. =)

Snöade från och till hela dagen, inget kul väder alls.....idag är det solsken...mycket bättre =)

Theo är hostig och snorig och har feber så han får inte vara på dagis idag, så tråkigt , han hade ju precis blivit frisk...suck.   Det är tur farmor finns och är så snäll, lite panik, Theo feber Mange kundebesök på jobbet och Nora har tid till doktorn på BVC.  Tur farmor kunde komma och passa Theo lite, så jag kan köra iväg med Nora!

I eftermiddag ska Selma på bio med mina kusiner, vi hoppas dem inte kolla leg på dem...dem blir ju 18 i juli. Det ska nog gå bra!

Nej nu får jag gå och göra mig i ordning , snart dax att ge sig iväg.

kram


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Nej feber igen?! Fy så trist! Tur ni har farmor!!! Å vad har du lyckats få testa via smartson? nyfiken Var det pizzan? Kram kram

2011-02-23 @ 10:02:29
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jasså känner du också av febern, så trist :-/ Å när du skrev om småfolk så kom jag ju ihåg att jag läste det i höstas ju!!! Kram <3

2011-02-23 @ 13:32:30
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är tur man har farmödrar ibland alltså, guld :)



Haha ja det har inte varit någon vidare rehab för min del kan jag väl erkänna. De erbjöd mig att fortsätta även efter VM så jag andas fortfarande svettig handbollslukt haha. Får se när det lägger sig ;)

2011-02-23 @ 14:43:28
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0