Äntligen piggare

Äntligen börjar denna tråkiga förkylning ge sig, så skönt! Mycket piggare idag! =)

Vad ska man hitta på då?

Selma och Theo rymde till farmor och farfar igår (ganska skönt ska jag erkänna, behövde få vila lite från dem, och dem behövde nog vila lite från mig)  Dem är ju förstås fortfarande där.

Nora sover och Mange hjälper sin bror att flytta.

Tyst och lugnt är det här, och jag börjar piggna till....vad ska jag göra??   Finns ju så klart massor att göra, men ska man göra det eller passa på att vila lite till så man blir riktigt frisk??

Jag ska i alla fall passa på att svara på era kommentarer! =)

kram

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så skönt att ni är kryare! Här är Luran piggare med, men vi får se om hon ändå inte får ytterligare en vilodag från dagis i morgon... KRAM <3

2011-02-27 @ 10:38:13
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kul du är piggare! :)



Vi hade kul, men saknade såklart dig =) kram

2011-02-27 @ 14:23:58
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: hella

Åh vad skönt att höra att du mår bättre! Tack för lånet av gangstrarna ;) mysigt att hinna busa lite med dem igår och idag! Hoppas vi kan ses snart! Kram (p.S tack för det fina blogg inlägget :D d.s)

2011-02-27 @ 17:44:38
Postat av: britta bloggar

Passa på att slappa lite?

2011-02-27 @ 20:21:22
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0