2 timmar i telefonkö

Visst trodde vi att vi var friska.

Nora trillade ju och slog huvudet igår, då såg det ut så här.



Syns lite dåligt.

Sen var vi ju på uppvisning och Nora lyckades somna, men vaknade lagom till det var Selma skulle uppträda.


Så har många var dem som uppträdde.

halv 12 på kvällen/natten kräkte Nora igen. Lite oroliga blev vi i och med att hon slog i huvudet innan på dagen.

Så jag ringde 1177 och efter två timmar!!!! i telefonkö körde jag och Nora in till akuten. Klockan 02,00 på natten, oj vad pigg man var.

Vi hade tur och kom in direkt, allt var bra, varför hon kräkte vet vi inte, kanske för att hon hostade och hostade.

Inga fler kräkningar i alla fall. (och jog hoppas verkligen att det inte bli flera)

Idag ser Noras "lilla" bula ut så här:







Kommentarer
Postat av: Johanna

att du palla sitta i 2 timmar...jag hade nog åkt in direkt....:)



ja bones v 1 .....längtar!

2011-12-12 @ 21:43:59
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men fy, stackaren. tur att det itne var något iaf, tryggt att kolla upp det, men en dryg natt antar jag ni hade... Hoppas er Lucia blir bättre <3 KRAM!

2011-12-13 @ 09:58:11
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0