Eld och lågor

I torsdags började Selma skolan, F-klassen kallar dem det här! Min stora tjej, åkte taxibussen alldeles själv, jag mötte henne i skolan, följde henne till klassrummet. Alla barnen sprang in och vi föräldrar bara stod där, jaha bara att gå hem då! =)

När hon kom hem med bussen sen på eftermidagen var hon eld och lågor! =) Hon tyckte det var jätte kul i skolan. =)



Så här kul var det i skolan! =)

Fredagen fixade hon alldeles själv, vår stora tös!!

Det ända som är lite jobbigt är att man måste gå upp så tidigt på morgonen tycker hon! =)

Fredagen innebar ganska mycket stressande fram och tillbaka för min och Noras del.

Handla på Eko, hem och sova Nora, iväg till systemet och Maxi för att bara hem och slänga in maten i kylen och frysen. för att skynda till dagis för att hämta Theo.

Men det gick ju bra, ganska trött var jag sen, men lite städning hann också med.

Sen blev det en god middag, Mange hade ju namnsdag så vi passade på att fira lite extra



Blommor och levade ljus!

I lördags sen körde vi iväg och firade Manges farmor som fyllt år, alltid lika trevligt så klart. Jag och barnen hittade dessutom en lekplats när Nora skulle sova, så jag fick ju stanna där en stund så dem kunde leka.

Sen hann vi bara hem och fixa lite pasta sallad till barnen innan vi begav oss till Åsa med familj för lite grillkväll, en mycket trevlig kväll kan jag säga!

I dag har jag inte gjort mycket, vaknade med huvudvärk, lite yrsel, ont i kroppen och frösen, lite ont i halsen.....ja ni fattar, höstens första dagis sjuka är här.

Inte alls kul vill jag lova!

Lite tvätt har jag hunnit/orkat med i alla fall, annars har det inte blivit mycket gjort här för min del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0