Stockholm

I helgen var vi i Stockholm jag och Mange (och resten av min familj) för att gå på min kusins bröllop!!

Efter att ha gått upp klockan 05,00 på lördag morgon var vi ju inte så pigga, men till Malmö och flyget skulle vi ju. Vi körde hemmifrån strax innan 6 men vi kom inte så långt för bilen la ju så klart av började ryka som bara den.
Tur att vi skulle sammåka med mina föräldrar så dem fick köra och hämta oss.

Iväg kom vi i alla fall.

Väl i Stockholm så tog vi oss till hotellet chekade in och sen gick vi och kollade läget lite och åt lite lunch. Sen var det dax att göra sig i ordning och åka till kyrkan.

Strålande solsken gjorde ju att alla killar/män/gubbar tyckte det var lite varmt med kostym.


(jag hade inte kavajen på mig mer än precis när vi tog kort)
Min klänning är inte vit, utan gammelrosa, men det syns inte på bilden, Manges skjorta är inte heller vit i verkligheten.

Vigslen var jätte fin, blev helt tårögd.



det fina brudparet.

Emma kastade också buketten så alla tjejer som inte var gifta fick ju samlas



Högt flög den, och vem tror ni fångade den??



Jo då min lilla syster....så nu väntar vi på nästa bröllop!! =)

Festen var trevlig den också, men en massa mat en hel del skratt, tal, musik och dans


Efter allt detta så blev det dax för efterfest på deras favorit klubb (tror jag det var)

Jag och Mange var på hotellet klockan 03,30 då hade inte vi sovit nåot sen 05,00 så vi kan väl bara säga att vi var väldigt trötta när det var dax att äta frukost söndag morgon.

Men upp, in i duchen sen frukost. så piggnade man till lite.

För söndagen innebar lite strosning i Gamla stan och lite shopping på Drottning gatan, innan det var dax att åka till Bromma flygplats och flyga hem.

Även om vi var ganska trötta och sovit lite för lite, så var det helt klart en underbar helg i Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själva då :)



Haha, ja han var lite lugnare idag, så han lite nog mer på mig idag än i går.... :)

2011-08-02 @ 20:23:15
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: kittymon

Det var som fasen har du vart och gästat sthlm. Kul med bröllop och tappert att hålla igång med s lite sömn men du är väl van som småbarnsförälder. En annan skulle ju ha somnat i kyrkan.



Jaaa det ska bli underbart roligt och lyxigt. Det är en resa för att fira 15 år som gifta.



Ha en forsatt bra sommar du med =)

Kram

2011-08-02 @ 22:18:22
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0