lycklig Selma!

Selma har haft en underabar dag med sina kompisar och besöket på High Chaparral var en riktigt höjdare! =)
Hon sken som en sol när hon kom hem, så härligt att se!! =)

Jag Theo och Nora har också haft en trevlig dag, med Theos kompis och hans lillasyster och mamma.

Ivö blev det, för lite bad och fika. Härligt med tystnaden, som inte var så tyst hela tiden, pojkarna kan ju höras en del! =)

Nu sover äntligen alla barnen ( eller ligger i alla fall i sängarna) skönt!

I morgon väntas något så kul som städning!! jippi!! resten av huset behöver sig också en omgång (inte bara Selmas rum)

Önska er en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ahhh okej, jag har inte läst något annat av honom (kanske tur) men hoppas jag slipper läsa mer i fortsättningen!

2011-08-05 @ 22:52:50
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja utan föräldrar brukar barnen vara exemplariska ler Här väntar jobb i dag, men det är bara skoj då jag älskar att hålla på med blommor :-D KRAM

2011-08-06 @ 07:46:30
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0