Vilken helg!

Vilken helg!!

I fredags var jag hos Johanna på tjejfest, Skönt att komma iväg lite utan barn. Blev dock lite mycket vin (man är ju inte riktigt van)
Mycket trevlig var det i alla fall.

Sen var det bara att hasa sig upp ur sängen på lördag morgon för att bege sig till Ullared och Gekås och gissa om vi handlade! =) Massor fina kläder och saker blev det (kommer ett eget inlägg med det). Massor folk var det på Gekås lite för mycket, men vi slapp i alla fall köa in. Vid barnkläderna var det inte alls mycket folk, och det var ju skönt med tanke på att vi behövde massor kläder till busfröna! =)

Jag var ju så smart och glömde min mobil hos Johanna i fredagskväll, så jag och Selma tog en tripp till Johanna idag och hämtade telefonen och en sväng inom Maxi och handlade lite mat.

Annars har vi inte gjort så mycket mer än att packa upp alla kläder och saker och myst med barnen.

Blev en riktig söndagsmiddag idag, stek med potatis och sås, super gott (om jag får säga det själv!?)



Trodde verkligen att jag skulle vara supertrött idag, men jag är den som varit piggast, Selma hittade vi sovandes i sin säng när det var dax för lunch, efter lunch gick Theo upp och skulle sova, och han somnade. Mange har mest legat på soffan och tittat på barnfilmer! =) Men det är han värd bara få slappa lite.

Jag kommer säkert att vara supertrött i morgon bara för det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0