Varmt vatten utan ström....

Igår var det typ storm här, och jag och en vän satt hemma hos dem medan barnen busade och konstaterade att vi kanske får behålla strömen idag! Jo eller hur?!

När vi kom hem och hade börjat med middagen vad händer jodå strömen går. Halvfärdiga stuvademackroner och halvtinad korv...hmm...

Blev inte mycket av det, istället fick det bli köttbullemackor (tur i oturen hade jag handlat färdigaköttbullar som jag bara lagt in i kylen och inte i frysen)

Men sen var det ju då ett problem kvar, Nora hon behöver ju mat, alltså ersättning, varmtvatten?!

Men det finns såklart en lösning på allt:



Det funkade väldigt bra måste jag säga!! =)

Men vi hade inte behövt göra så här för typ en timme senare kom strömen tillbaka, och stannade kvar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

fördelen med bo i stan man är sällan utan ström :)



Hos banken gick det bra, men lade mgi i budgivningen, den andra tjejen trissa upp priset som satan! :(



kram

2011-04-08 @ 19:14:11
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0