Polisen tog busarna

Idag har vi varit i T-parken på förmiddagen, där gick det så vilt till att polisen fick komma och hämta busfröna:



Nej riktigt så illa var det inte, men Polisen körde förbi och tyckte det var så många barn och lekte idag, så dem stannade och barnen fick provsitta i bilen! =) Detta gjorde nog många barns dag idag! =)

Sen var vi och åt lite lunch med "gänget" och därefter till biblioteket för att lämna tillbaka lite böcker och låna några nya.

Vi älskar verkligen böcker allihopa. Jag är en riktig boknörd, särskilt när det gäller barnböcker, tycker det är så roligt och köper alldeles för många böcker till mina busar! =)

Jag gillar att läsa själv också även om det inte blir lika många böcker sen jag fick barn, man hinner inte rikitgt och när man väl skulle hinna läsa då läser jag typ två sidor sen somnar jag! =)

Efter bibblan så var vi bara hemma och ja vad gjorde vi egentligen?? Inte mycket

Nora fick prova gungan här hemma för första gången idag! Kanske är hon lite liten för det, men hon verkade gilla det!



Nu ska jag göra lite måsten.


Kommentarer
Postat av: Mrs D

haha vilka goa poliser som lät barnen test sitta! ^^,



roligt med första gugningen! min lilla fick testa på för en månad sen, var inte hans grej då. testade nyss igen (3 dar sen kanske) och han tyckte de va lite skojsigare

2011-04-19 @ 21:40:53
URL: http://trustmedarling.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja det var en bra fm!! Helt klart! Goa poliser som stannade. All Cred till dom!!



Ja jag älskar oxå barnböcker!! Helt sjukt mycket. =)



Kram

2011-04-19 @ 22:39:47
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Meeen så snällt av polisen, kan tro att de blev glada!!!! Å även luran reagerar p åvissa plåster har jag märkt! Har ännu inte postat brädan, glömde helt av den då vi var å handlade, men ska definitivt göra det i dag - lovar!!! Kram från en glömsk å skamsen bloggvän

2011-04-20 @ 08:18:02
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda aka Javamorsan

Åh vad spännande. Förstår att barnen måste gillat detta massor!

Hoppas din onsdag blev lika bra som tisdagen/ Linda

2011-04-20 @ 20:23:48
URL: http://baralinda.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0