örk

Den här morgonen började ju roligt...eller inte alls...suck!

Theo kommer in till oss vid 5 i morse och ville ha välling, jag orkade inte tragga med honom så det fick han, 20 i sex vaknade Nora och var hungrig. fixade mat till henne, mycket mer hann jag inte, då vaknar Theo och hinner precis ur sängen innan vällingen kom upp.

Hatar magsjuka....

Men nu så är det fullfart på Theo och han har fått behålla det han åt för ungefär en timme sen, hoppas att det är över och att ingen annan blir sjuk. Men det kommer säkert ett bakslag!

Selma är sur, för idag var det sista gympan för terminen och dem skulle vara utklädda, det blev ju inte av. Sen skulle hon (eller hela familjen) till hennes kompis på kalas i eftermiddag, det blir ju inte heller av!

Så tråkigt, dessutom skulle vi ju fått träffa en liten sötnos på 6 dagar! Jaja vi får väl lämna paketet en annan dag och lilla sötnosen kommer vi ju snart å träffa ändå!

Selma är lite sur, men förstår att vi inte kan åka någonstans, vi vill ju inte smitta någon med helvetes sjukan!

Trevlig lördag får ni ha och håll tummarna för att ingen mer blir sjuk här hemma absolut inte Nora


Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller tummarna för ni slipper bli sjuka! och fårn bakslag!



Haha nej jag har tänk skaffa 2 kids... och inte så lång mellan haha... så småbarn och tonåringar hängde inte ihop redigt haha... utan tonåringar förhoppningsvis!!! :)



Ja vi får väl se just nu tar jag en paus från dem. Annars löser det sig! Ja det är nog inte lätt ensam, men barn vill jag inte leva utan! Tack för dina ord! :) det värme och betyder! kram

2011-04-16 @ 11:22:08
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Ja jag blev så glad när jag vakna och såg vädret, tänkte då kan man sitta ute och läsa...men ikke... :( Bläää!



Nu är jag inte ens sugen och gå till hemmakväll och köpa godis ens- :(



ja det skall bli skönt och bara vara :) kroppen behöver det.. hoppas ni får en okej dag/kväll trots allt som blev inställt :( kram

2011-04-16 @ 11:52:39
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Näää fy, håller verkligen tummarna att ni övriga klarar er <3 Kram

2011-04-16 @ 21:56:29
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

men usch och fy...sikken dag!



Ja, jhag håller verkligen tummar och tår att speciellt inte NORA blir sjuk..farligt för så små.



Kramar

2011-04-16 @ 22:03:40
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Naima

Hejsan ! :)



Jag har en fråga till dig , vilken storbloggare är din favorit ?



Kram// Naima www.naaimas.blogg.se

2011-04-17 @ 08:01:38
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0