Hektisk dag!

Idag har det varit en hektiskt dag!!

Lämna Selma och Theo på förskolan, sen hem fixa till sig lite och så iväg till VV (-0,8) sen snabbt vidare till läkaren för lite prover (nu väntas en veckas väntande) sen snabbt inom Maxi för lite mer välling till barnen och frukt och grönsaker.

Hem igen för att ge lite mat till Nora och mig sen hämta barnen.

Suck verkligen en hektisk förmiddag.

Väl hemma igen så bestämde vi att vi skulle baka, men sa jag till barnen först måste jag plocka ur diskmaskinen och städa undan lite i köket innan vi kan börja!

Vad gör mina underbar barn då?? JO dem börjar plocka undan och fixa ordning i köket! Gissa om jag blev förvånad! =)



Sen när allt var fixat så började vi baka, först grötbullar och medan dem jäste så ville Theo baka en kladdkaka, så det gjorde vi, Selma letade i kakboken och tyckte det var dåligt jag inte hade alla ingridienser till alla dem olika kakorn. =)





undrar vem som varit och smakat här! =)



Men till sist valde hon schakrutor! så fina så även om dem kanske inte blev som på bilden!=) goda vad dem!

Mums, gott blev det!

Men att plocka undan alla bakegrejorna var inte så kul, så det fick jag göra själv!

Tur det är grey´s idag så man kan ligga på soffan och slappa!=)


Kommentarer
Postat av: kittymon

Du fick en sån hektiskt dag du med =) Oj vad gott med bakat. Bra jobbat!



ja det var en himla tur att det inte var magsjuka för då hade jag dött.



Kramis

2011-04-06 @ 22:09:07
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mums!! Ser inte dumt ut med nybakt!

-0,8 alltså!! Vad duktig du är! =) Heja heja!



Ha en bra torsdag!

Kram!

2011-04-07 @ 08:44:12
URL: http://lifeofhannie.blogg.se/
Postat av: Nina

tack snälla..



va mkt gott ni bakat. mumma!

2011-04-07 @ 10:21:48
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0