Fynden

Vi handlade massor på Gekås igår här kommer lite bilder på en del! =)



För många påsar! =)



Haj jacka till Theo, den gillade han väldigt mycket, En jacka till Selma, Filt till Nora, lite kläder och dreglisar till Nora




En jätte häftig billampa till Theo



Lite kläder till Theo, ljus och en ny duk, kläder till Selma , ett linne till mig


En fin liten fontän, bilden gör sig inte rättvis, den är jätte fin, lyser lite blått!

Så klart blev det mer än detta och bland annat en ny jacka till mig, regnkläder till barnen och en hel del kläder till Mange.

Ja detta var lite av fynden!  Lyckad tur till Gekås helt enkelt! =)

Kommentarer
Postat av: kittymon

Här har det shoppats ser jag! Härligt men skulle aldrig palla Ullared. Tur det är så långt dit för mig så har jag nått att skylla på =)



Ja chips är verkligen tha shit!



Japp en produktiv helg vart det ;)



Kram

2011-04-03 @ 22:06:52
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Skitkul att träffa dig också =)

Blev nog lite mycket vin för mig med för fy fan vilken huvudvärk jag hade igår... Men det var det klart värt! =)

Haha, ja han var helt störd. Han ville betala för oss men det fanns fan inte tillräcklig med pengar i världen för att ligga med den alltså... =)

Ser att du fick shoppat en del i Ullared med, är avundsjuk som skam. Men min mamma hade handlat en del till mig och det är ju inte fy skam det heller =)

Ha det gott!

KRAM!

2011-04-03 @ 22:08:37
URL: http://lifeofhannie.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken underbar helg du verkar ha haft!!! Å vilken shopping, den där hajjackan gillade jag skarpt, verkade cool :-) Ha nu en fin vecka! KRAM

2011-04-04 @ 12:21:30
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Kan verkligen tro han gillade den, hade ju velat ha en själv ;-P Själv har jag lovat luran att köpa en cykelhjälm i dag, å den skulle vara fin bestämde hon... dvs säkert röd el rosa ;-P KRAM

2011-04-05 @ 10:29:42
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0