fått massor gjort!

Idag har varit en underbar dag, effektiv som sjutton har jag varit!! =)

I förmiddags så städade jag toan köket och plockade undan sen dammsög jag. Sen var det dax för mat och iväg och hämta dem stora busfröna! =)

Nora somnade i vagnen vid 12,00 och vaknade förs igen 15,00 hon gillar verkligen att sova ute i vagnen.

Medans hon sov gav jag mig på rosbuskarna, klippte dem som bara den, undrar i fall dem överlever min brutala klippning?? massor sår på händer och armarna har jag, men jag vann över dem!! =)
När jag klippt dem där roserna som var så höga att dem täkte några fönster så passade jag på att putsa fönsterna på utsidan! Selma och Theo busade runder både ute och inne!

Sen kom partylite tjejen och lämnade alla ljusen, oj vad myket bra ljus jag köpte (kommer en bild i ett annat inlägg)

När Nora vaknat efter sina tre timmar så var det nästa dax att börja med middagen, "klyft! potatis (skar dem som skivor, lite roligare tyckte barnen) grillat och tatziki! Mums...(Johanna blev nog lite sugen nu tor jag =)..)

Nu sover barnen (alla) jag unnar mig ett glas vin, det är jag värd efter all jag gjort idag!! Skål och trevlig helg!!

Idag har det varit så varmt när solen varit framme och så kallt när dem gick i moln, skånsk vår i ett nöt skal!

Kommentarer
Postat av: kittymon

Vi börjar komma upp i temp här så snart kan man börja röja och göra fint på balkongen men känns lite för tidigt än.



ja ibland behöver man snacka av sig.



Trevlig älg!

2011-04-15 @ 22:43:42
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Gahhh människa, skicka hit lite av din energi ;-P

Maken har bilen i dag då han är å sågar timmer, så jag komemr mig itne iväg å postar nått förrän på mån, hoppas det är ok med dig... KRAM KRAM

2011-04-16 @ 09:35:24
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0