Faster polis!!

Redan torsdag, fattar inte var dagarna tar vägen, känns inte som jag hinner någonting!

I tisdags var i alla fall barnens faster Helena och gammelmormor här och åt lunch och fika! Väldigt trevlig eftermiddag.

"Faster polis" kom också på besök och vips så hade barnen städat hela trädgården från leksaker.



JA faster polis!! =)


I går var barnen på dagis efter 5 dagars ledighet (skönt) men Theo var ap trött hela eftermiddagen och bröt ihop för minsta lilla, slutade med att han somnade 17,30 och sov faktiskt hela natten ända till klockan 06,30.

Igår plockade han även mackrosor hela vägen hem från dagis!! Ja mackrosor, fast det var ju egentligen maskrosor. =)



Nora har också varit ganska trött dem sista dagarna här, sovit ganska mycket. Lite förkyld är hon.

Avslutar detta inlägg med den fina "påsk" blomman vi fick av mamma och pappa



Kommentarer
Postat av: Johanna

I min hjärna är det bara onsdag haha man blir förvirrad av 4 dagars veckor... :)



haha ja jag hade nog med blivit rädd, men jag förlängde mitt liv av goda skratt :)



haha ja vi får kanske göra det...men t-baren har öppet kanske, annars är där ju martin och marint i åhus med bra dansgolv!!! :)

2011-04-28 @ 22:13:40
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0