Dyngsur!

Nu har jag och Åsa varit sjukt duktiga!!

Vi har varit ute och gått långrundan 1 timme och 20 minuter i blåst och även regn, för såklart började det regna, men det är ju bara att gå vidare hela rundan då det inte finns någon genväg som går snabbare!!

Kan ju säga att jag var genomblöt, tom BH:n var blöt när jag kom hem! Men vi hade en trevlig promenad i alla fall!! Massor snack, det visade sig att hennes man och min lillasyster har gått på lekis ihopa! =)

Så här blöt blev jag i alla fall:


På vissa ställen kan man krama ur vattnet! =)

En bra början på denna fredagen!!

Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

ja usch för att gå i det vädret. Desstu mer impad över att du faktiskt gjorde det.



Kram Linda aka Javamorsan /Bloggisarna

2011-04-08 @ 11:39:06
URL: http://baralinda.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0