Den bästa torsdagen på länge

Vilken underbar härlig mysig torsdag vi hade i går!

Dem stora barnen var på dagis på förmiddagen medan jag och Nora var på promenad med Åsa och hennes Theo, super trevlig promenad, när jag närmade mig hemma så stannade vi till hos grannen som var ute, traggade en liten stund med henne.

Sen var det att packa ner all grejor (ersättning pyjamser..mm.) och äta och duscha.

Sen bar det av till dagis för att hämta Selma och Theo och direkt in till stan för lite shopping med svärmor och glass!!

Jag, Selma, Theo och Nora tackar farmor för skor och solhattar! =)  Och en mysig eftermiddag!!

Sen sprang jag på en gammal kompis jag inte träffat på ett par år, det var trevligt!!

Iväg och hämta Anna på jobbet och sen hem till henne för grill mys med Anna och Petra och alla barnen ( jag och Petras sambo också) Mange och Annas sambo var på hockey.

En väldigt trevlig kväll, med massor prat och gnat!! =)

När klockan var nästa 22,00 var det dax att köra hem, Nora sov då ( jag tog på henne jacka sovandes körde hem la henne i sängen och tog av jackan forfarande sovandes, hon vaknade först kl. 05,00 i morse och var hungrig.)

Theo somnade i bilen på vägen hem, han väger ca: 18kg men när han sover väger han nog det dubbla, jäklar vad tung han är!! Men jag fick upp honom på övervåningen och i sängen! =)

Selma lyckades hålla sig vaken, och tur vad det, för gissa hur tung hon hade varit!! ?? =)

En underbar torsdag helt enkelt!!

Ända som saknades var min älskling som jag inte träffade på hela dagen, om man inte räknar med när han kom hem någon gång i natt ganska full, det hördes suck stånk och stön när han la sig sen drog han timmerstockar!! hihihi!! Tur jag somnar i alla fall!


Idag har inte hänt så mycket, pysslat lite med barnen och handlat lite för tro det eller ej med våra ägg var slut, det går ju inte när det är påsk!! =)

Nora är lite gnällig men vi vet inte varför..=(

Synd att jag glömt ta kort....på allt!!

GLAD PÅSK!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0