Helt vanlig onsdag =)

Båda barnen sov när jag kom hem från jobbet idag! lite tomt men lite skönt också. Jag är själv rätt trött, men det innebär säkert att barnen vaknar super tidigt i morgon, och vi som är lediga!

Mange målar för fullt, och jag slappar, kan inte direkt säga att VI renovera, snarare Mange renoverar! Han är så duktig min älskling!!! =)

Vi ska inte göra något speciellt på dagen i mogon! Skönt att bara ta det lite lungt!
Sen när mange slutat jobba ska vi köra iväg och titta på golv till sovrummet och förhoppningsvis få hem det också¨. Då blir golvet lagt på lördag! =)

Snart snart...kan vi flytta in i sovrummet igen!! =)





Är i vecka 27 nu, härlig tid, fullrulle, och jag mår bra! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt med lite lugn och ro.



Hon ska flytta till Skottland.

2010-09-16 @ 01:17:43
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha javisst var den :) förstår du längtar till nästa helg....då skall jag få gratis styrketräning, mor å far flyttar då :)

2010-09-17 @ 11:46:44
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0