äckligt

Igår var jag verkligen trött och seg hela dagen, ingen rolig förkylning...

Efter jobbet var det invigningsfest på dagis, mycket uppskattat av Selma och Theo. Pippi sjöng, duvor flög iväg, godis i fiskedammen och ansiktsmålningen fixade till så jag och mange fick med oss två små bus katter med oss hem! =)

Tårta och saft! Kan det bli mycket bättre?? Nej inte tycker barnen det i alla fall! =)

Trötta och sega efter en hela dag på dagis kom vi hem, Theo somnade innan maten, kändes lite varm. Selma var vaken, halva kvällen längtade jag efter att hon skulle somna så jag också kunde gå och lägga mig! Mange somnade på soffan innan selma gick och la sig!

Idag rivs det för fullt här, dem är snart klara innerväggar och tak borta, lite av golvet också, men det blir till att ringa anticimex för vad hittade vi under golvet i en hörna? jo ett myrbo. fullt med myror. bort med boet och på med radar, så har vi fått bort det mesta, men anticimex får komma hit och fixa lite så alla försvinner!

Jätte äckligt var det!! men det kunde ju varit värre, nu var det bara vanliga myror som tur var!

(tur att Theo sov, för han gillar inte alls myror) =)

Nu ska jag se om barnen vill till lekplatsen!  låter inte så just nu, så jag får väl gå ut och måla det sista på trädgårdsmöblerna.

(om jag orkar...riktigt seg i dag också)

Bilder kommer senare


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tur i oturen att ni upptäcke myrorna å kan få bort dem... huga! Å antar du är nöjd med nya datorn? Kram <3

2010-09-05 @ 09:43:29
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha ja det var tur han sov, han visa ju bara vad han tyckte sist. hur har det gått, blivit någon ny sadel?=)

2010-09-05 @ 23:08:41
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0