v.33

Bebisen i magen busar som bara den, värsta gymnasten tror jag! =)

Rätt mysigt är det i alla fall, även om den får in några riktiga fullträffar ibland som inte är så sköna! =)

Jag kan inte komma ihåg att Selma och Theo höll på så här mycket när jag var i denna veckan. lite puffande kanske, men inte hade dem plats till att fara runder på detta vis.

Så antingen har dem beräknat mig fel så att jag inte ska ha förrän 21 januari (hahaha)  eller så har Selma och Theo gjort massor med plats till denna bebisen. eller så är denna bebisen mindre än vad Selma och Theo var.???

Jag hoppas i alla fall att jag är i v.33 och inte något annat. =)

Fast dem flesta tycker att jag ska gå över tiden till januari och inte få i slutet på december. visst det uppskattar ju nog bebisen när det är moppedax. men jag känner inte för att gå över tiden.

Jaja bebisen kommer när den kommer man har ju inte något att säga till om direkt!! =)




Kommentarer
Postat av: kittymon

Mysigt när man känner bebisen där inne men ibland kan det kännas ganska konstigt och obehagligt. Nä man har inte mycket att säga till om när och var och hur, den kommer när den vill!



Antar att jag kommer bli exakt likadan när väl min telefon kommer. I det avseendet brås han väldigt på mig!



Nu ska jag göra mig i ordning och svicha iväg på hockey (igen).



Ha en trevlig helg du med !

2010-10-30 @ 12:41:34
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: Sandra

En liten gymnast i magen, eller kanske en cirkusartist? :)



Jo det blev kul, skönt med lite spontana och otvingade kvällar sådär.



Haha ja det lär bli intressanta drömmar det, puh :P

2010-10-30 @ 12:57:22
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0