trött

usch vad jag är trött idag, har sovit dåligt i natt.

Hela familjen har legat i vår säng inatt. Jag vaknade vid 03,00 i natt, då låg Theo mellan mig och Mange, Simba (katten) låg vid manges fötter och Selma låg tvärs över fotändan!! det var väl den ända platsen ledig när hon kom någon gång i natt. 

Men efter 03,00 så hade jag svårt att sova igen, somnade, vaknade...osv.....

Nu är jag trött och skulle säkert kunna sova igen!

Idag ska vi köra och kolla på bilen igen, kanske, kanske inte, jag hoppas för det är så tråkigt att titta på bilar så för mig kan vi köpa denna och så är det klart. Undra i fall Mange tycker likadant?? Hoppas det.

Mange var i Lund i går på koncert han kollade på sabaton (undrar i fall det stavas så?)   jag vet inte rikigt när han kom hem i natt (innan 03,00 i alla fall) Funderar på när jag kan väcka honom?? (annars sover väl han halva dagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0