öroninflamation

Förkyld som bara den, varit en seg dag på jobbet måste jag säga, eller jag har varit seg.

Mange körde Theo till öron idag, det visade sig att han hade öroninflamation på höger örat.  Inte ett ljud har han sagt stakaren, ingen feber, bara lite förkyld.

Så inget hörseltest blev det, blir en ny tid om två månader.

Stackars lilla Theo, öroninflamation igen och inte ett ljud säger han. Hur ska man då veta om han har öroninflamation då när han inte säger ett ljud!  Undrar hur länge han har haft det och om han har haft fler som vi inte vet om??

Det spelar ju inte så stor roll kanske, för någon pencellin får han inte, nya rön igen, ingen pencellin för barn över 1 år. (??!!) men ett barn på dagis hade fått pencellin för öroninflamation förra veckan??

Kommentarer svara jag på i mogon, orkar inte nu. Ska titta på någon film. Barnen sover och mange är iväg, ensamt ikväll! Ganska skönt ibland, fast inte idag känner jag.

Hämta lite godis eller nått annat gott och så en film så blir det nog bra!! Ganske trött så jag somnar kanske på soffan med godispåsen i handen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0