BIL

Usch trött är jag idag.

Igår var det fullrulle på jobbet hela dagen, C gick hem tidigt med feber, hoppas hon mår bättre idag!

Sen hem och barnens farmor och farfar och farbror är här. Eller tja inte farfar för honom har Selma lindat kring lillfingret och fått iväg och hämta kina mat! =)

Det var meningen att vi skulle äta pizza igentligen, (inte så långt att köra för att hämta den) Men Selma var tydligen sugen på kina mat (inte mig emot, jag var inte heller så sugen på pizza) och farfar smällte och körde till stan och hämtade mat (lite längre än till pizzerian)

Farfar hämtade även barnen på dagis igår, gissa om dem blev glada?? OJA!! alltid kul när någon annan hämtar! =)

Idag vaknade tHeo klockan 06,00, 20 minuter senare gick jag och Theo upp. Tände lite ljus och titta på bollibompa! =)

Vid 10,00 är det familjegympa, idag ska mormor gympa med barnen, jag och Mange ska titta på bil!! Jippi...eller inte, jag är inte ett dugg road av att titta på bil. Men, vi måste köpa ny ( begagnad) bil.  Men hur kul är det??

I eftermiddag och kväll leker barnen med Petras lillan. OCh vi tar väl och traggar strunt!! =)  Ska bli nice.

Måste ta och röja lite till här hemma bara. Om vi hinner. =)

TREVLIG HELG!!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Här började morgonen 04.20.... så att vara trött förstår jag mig på... Förresten hur mycket skiljer sig du å petra åt i BF? KRAM

2010-10-23 @ 08:03:24
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

2012 ser det inte ut och bli några barn för mig, är så singel det går, och har fortfarande p-staven då! Badskummet är nog inte det jag behöver dra in på tror jag! Det handlar bara om och spara satan med pengar när jag börjar jobba igen så kan säkert 1mån i Australien finnas inom räckhåll =)

2010-10-23 @ 10:28:25
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Låter som du kommer få det mysigt! :)



Haha hon vet hur man ska göra, det är bra. Tjejer brukar ha den egenskapen.. att få som de vill :P



Man får det? Puh, det var bra det haha. Nej men man känner sig lite töntig ibland men det är okej det med.



Tack detsamma!!

2010-10-23 @ 11:28:35
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: kittymon

Ja det är helt galet med snö redan nu men som tur är ligger det inte kvar men det är ganska så ruggigt ute ändå.

Var iväg och shoppade lite idag och det vart mest halsdukar undrar varför??



Hoppas ni hittar nån bil. Antar attd et ska vara en större variant nu när ni blir fler =)

2010-10-23 @ 20:48:12
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: christin MODE inredning personligt

perfekt när barnen kan leka med kompisar o man själv kan fika med mamman =) hade samma här i eftermiddags...en gammal kompis o hennes son kom över =)



SV...det har blivit aningen bättre med sömnen...hoppas det fortsätter i den riktningen =)



Ha en skön kväll!

2010-10-23 @ 23:32:02
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Johanna

jo fast blommor är inte jag därför passa den inte så bra in på mig :)



okej nej det är egentligen för dyrt för min del med, men det var längesedan jag åt där så kunde vara kul, men ge något bättre förslag :)



Feg var han inte för då hade han inte bett mig komma så det handla nog mer om blyghet och som han sa han jobbar en hel del.

2010-10-24 @ 22:10:48
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Jadu säg det... jag vet inte? Haha. De tror de måste jobba ihjäl sig typ, kanske :)



haha klart du får tänka lite.... ;) Men inte för länge... vi är 4 totalt :)

2010-10-24 @ 22:20:39
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0