ÄNTLIGEN

Då är jag snart bilägare på riktigt. Köpt bil idag, leveraras på torsdag, och det är JAG som står på den!!

Tänk det är första bilen som är MIN! (fast den är minst lika mycket manges, men ni fattar)

Så skönt att det äntligen är gjort nu, finns det något tråkigare??

jag har äntligen fixat klart med alla barn kläder och allt annat som stått där uppe och väntat på att bli fixat idag! Känner mig väldigt duktig! =)

Vi var och hyrde film idag oxå, inte särskilt ofta vi gör det om man säger så. Hoppas dem är bra! Blir en ikväll och den andra en annan dag. För jag tror inte vi orkar se två idag, jag skulle nog kunna somna typ nu.

Ska snart dra igång filmen, vi ska bara få Selma i säng, hon skulle bara titta klart på filmen hon och Theo hyrde. Lite övertid för hennes del!!!

Hoppas ni alla har en trevlig Lördag kväll!

Kommentarer
Postat av: Britta Bloggar

Hoppas ni har en fin kväll!

2010-10-30 @ 22:35:17
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0