aj min rygg

*Fixa klart sovrummet  (fixade en hel del men är inte klar än) (börjar ta sig)
*Tvätta ( hmmm göra jag idag också, tar aldrig slut liksom)
*Städa toaletten
*Plocka ur diskamaskinen

*Sätta i ny disk i maskinen
*Gå ut och busa med mina barn i det vackra höst vädret
*Putsa fönsterna
*damma över allt
*dammsuga (inte så lönt idag, sotaren kommer i morgon)
*moppa golvet
*Frosta av frysen
*Städa kylen
*Leta fram vinter kläder till barnen (Letat fram fler vantar mössor och halsdukar i alla fall)
*Köra in till stan och köpa nya vinterkläder till barnen (alltid är det något som behövs) och vinter skor
*Göra lite ordning bland alla barnklädeslåderna som står undan gömda (har jag sysslat med lite idag, nästa helt klar)
*Köra iväg med plast och kartonger (blir ju en del från Ikea)
*Hinna vila lite också??!! ( det har jag gjort idag hemma hos Anna med familj)



Ja lite har jag hunnit med idag också.

Började röja i utrymmena där uppe så jag kunde få någon ordning på allt, det gick ju bra tills jag nästa är klar...ajajaj min rygg, inte ska man bära och flytta massor kartonger när man är gravid i alla fall inte så många.....Inget bra. Nu har jag jätte ont i ryggen!

Men men det går väl över, så är det när man är envis som jag är och ska göra allt själv!!

Sen fixade vi lite fika och körde hem till Anna med familj och traggde bort några timmar. Alltid lika trevligt.

Just nu träffas vi alldeles för sällan tycker jag!! Men så är det i perioder!! =)

Nej nu ska jag titta på film och sitta med värmekudden lite så jag inte går som en gammal tant i morgon!




Bilden blev verkligen urkass...men garderoben vi köpte ser ut så här, och byrån i speglen har försvunnit ur sovrummet idag!!



Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas ryggen är bättre idag! Å granen ska stå ute så naturell får den vara :-9 KRAM

2010-10-18 @ 09:53:35
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nu ligger vinnaren uppe i tävlingen i samarbete med victorian dreams. Kolla om det blev du!

2010-10-18 @ 20:41:16
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0