4 saker

4 TV-program som jag ser:

Desperate Housewives 
Grey´s
Cougar town
Fringe


4 saker jag gjort idag:

Lämnat barn på förskolan
Jobbat
Handlat mat
Pussats

4 saker som jag längtar efter:

Bebisen
Helg
Ett gott glas rött
Att det vackra höstvädret kommer tillbaka


4 saker på önskelistan:

En sprillans ny bil (som någon annan betalar)
Att Theo blir blöjfri innan bebisen kommer.
Ett nytt kök (gärna som någon annan betalat det också)
En hel natts god sömn

4 saker som jag avskyr:

 Tidsbrist
Oärlighet
Regn och rusk
Foglossningar


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha det är ju precis det som är en utmaning. jag hoppas jag klarar den :)

2010-10-20 @ 22:22:39
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Kul å veta mer om dig, å hoppas dagen blir ok trots sömnbrist... Kram <<<<<<<3

2010-10-21 @ 08:41:45
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0