Theo del3

vänta o vänta


(2007-11-01

jag har snart varit hemme en vecka från jobbet o jag e redan trött på att vänta!!!!...det e så tråkigt, jag vill ha en bebbe nu....men det e ju bara att vänta , den som väntar ppå nått gott väntar aldrig för länge eller vad heter det???!!!! mend et e ju så tråkigt.
selma e ju på dagis, så det e lungt o skönt här hemma, men det e ju lite tråkigt...i morrn ska hon vara hemma, undra vad vi ska hitta på då??? sen ska vi ha lite "tjejkväll" helena karin o jag o selma. fast igentligen orkar jag nog inte, men men.
nu ska jag nog se om jag får något gjort innan det e dax att hämta selma.


uttråkad!!!


(2007-11-03)

jag är så utråkad, ingen fattar hur jävla tråkigt jag tycker att denna väntan är, hemma hela veckan för att ta det lungt o vila upp inför förlossningen, men hur kul är det??? jag e så utråkad så det finns inte...nu vill jag göra nått kul, men vad?? ingen har ju tid att hitta på nått... o mange som jobbat hela veckan vill ju ta det lite lungt eller ska fixa saker här hemma (som givetvis måste bli gjorda o som inte jag kan göra) ,enm hur kul är det att inte ha nån vuxen konstakt på hela veckan (nästan) o sen ingen på helgen heller=???...(men sen när bebben kommer så har alla tid helt plötsligt, men nu e man bara en tjock vandrande tidsbomb, o alla väntar på att det ska komma ut en bebbis(jag oxå så klart, längrat ihjäl mig) men det e sån skillnad för när bebben kommer då har alla tid att komma o hälsa på avigt o rätt, men inte nu när jag vill det o e utråkad.
vilken klagoblogg, men jag e säkert inte ensam om att känna så här.



bättre idag!


(2007-11-04)

efter en liten middagslur igår så blev hela dagen bättre, (var nog mest trött!!)
idag är allt roligare( inte för att det kommit någon bebis än) men hela dagen känns roligare + att det e ju bättre väder....men kallt.

ska nog gå o välja ut en ny bok att läsa (läst sluta gravid chock av belinda olsson. det var bra! men nu måste jag ner i bokhyllan o se om jag hittar nått annat att läsa...

idag är det dax


(2007-11-10)

i dag ska en bebbis komma men ingen bebbe har kommit än...men det e ju några timmar kvar... men jag tror inte det kommer någon bebbe idag inte. men men vi får väl se.
snart ska vi köra på 18 års kalas till min kära lilla syster. hoppas jag i alla fall hinner äta innan bebben vill komma ut...ska bli jätte god mat(för vi har provsmakat innan)...


fortfarande i magen


(2007-11-12)

bebben är fortfarande i magen....varmt o skönt där inne antagligen...vill inte ut i kylan....snälla snälla kom ut snart..=)

ska putsa fönsterna

(2007-11-15)


idag ska jag putsa fönsterna...har hört att det kan få igång förlossningen....man kan ju alltid testa(o fönsterna behöver putsas)....tycker detta är lite tråkigt att vänta o vänta o vänta...vill ju träffa lilla krabaten i magen....


den 18/11 kom äntligen bebben


(2007-11-27)

då kom lilla Theo till världen, eller så liten var han kanske inte(det beror på vem man jämnför med) 4010g o 52 lång. Selma är hur gullig som helst mot honom. (men lite sur på mig emellan åt hans ska ju bara äta hela tiden tycker hon...)
undra hur det kommer att gå nästa vecka när inte mange e hemma utan på jobbet. selma ska ju visserligen vara på dagis lite(som hon har saknat nu, men på måndag ska vi dit igen.)

det kommer förlossningsberätelse senare.






Kommentarer
Postat av: Sandra

haha inte lätt med småsyskon som bara ska äta :P



Nej det är livsfarligt att handla när magen är helt TOM men jag lyckades faktiskt få med mig bra grejer hem. Och julmust haha.

2010-11-10 @ 11:49:21
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0