stressig dag

Vilken dag. Stressigt värre, hela dagen har bara varit kaos med folk i butiken!! En person mindre idag kan ha gjort att det blir lite jobbigare!! Men det gick, trött är jag nu!! Kanske jag sover gott i natt...=)

Jag fick smita lite innan 18,00 idag för det var ett brev vi var tvugna att posta (brevlådan töms kl. 18,00) Så 20 i sex gick jag, och det passade utmärkt för Tv:n var färdig lagad, så jag hann minsann hämta den innan 18,00!! =)

Gött.

Nu får man väl börja fixa lite här hemma inför barnkalaset i morgon. så det bara är dammsugning kvar i morgon  och lite röjning på Selmas rum! =)

Theo är för söt i morse sa han.

Snart kommer bebisen ut...genom naveln!! =)   ja tänk om det hade varit så!! =)

Nej dax att fixa godis påsarna! =)

Trevlig helg!! =)

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas ni får en unbderbar kalasdag! <3

2010-11-13 @ 08:27:47
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0