sovmorgon???

Inte blev det någon sovmorgon alls idag. Theo vaknade redan starx innan 6. han som jag har fått väcka hela veckan. 

Trött och huvuvärk har jag, orkar inget mer än att jobba nu förtiden, tur att det snart är färdig jobbat så man kanske orkar med något annat, typ orka lyfta luren och ringa lite vänner (ni är inte bort glömda jag lovar)

Idag bär det av till BVC.

Theo´s tre års kontroll. går säkert jätte bra. Sen måste jag snabbt hem och fixa lunch. vad?? Ingen anning, kanske ska fråga Theo vad han vill ha för något idag!?!

Hoppas min huvudvärk går över typ nu....

Jag tror C har smittat mig med sin förkylning, snällt va??  Nej inte alls.

Nej dax att dra igång en maskin tvätt. få något gjort innan det är dax att köra till BVC.

Hoppas ni får en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch vad jobbigt med sådan huvudvärk!!



Han hade väl svårt att sova när det var födelsedag och allt hihi. Spännande sånt ju.



Jag borde aldrig ha slutat jobba och börjat plugga igen, man blir ju facebook & bloggnörd som aldrig förr haha.



Du har en bra ursäkt till att vara liiite trött ;)

2010-11-18 @ 13:04:14
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0