SNÖ

Idag är jag inte alls glad på vädret. Jag vill inte ha en massor snö nu!!


så här ser det ut nu, men det bara snöar och snöar.....

Varför jag inte gillar snö idag??

Jo det ska jag berätta.

1. Mange tog min bil i morse för jag har bättre däck (iofs. bra att han tänkte på det), så nu kan inte jag och barnen ta oss till affären och posta önskelistor och hämta ut ett paket. För i bilen ligger vagnen!! hade säkert inte kunna köra någon vagn i dag i alla fall och pulka är helt att glömma, har alldels för mycket foglossning idag, kan ju knappt gå vanligt ännu mindre dra på något!

2. Barnen vill ju ut och leka, men jag har inga termobyxor som magen kommer i, och jackan kan jag inte knäppa över magen längre. (tur dem kan vara ut själva, men det är ju rätt tråkigt att inte kunna var ut med dem, dessutom måste jag nog skotta lite...hmmm om jag fixar det idag??)

(

annars kanske mange måste skotta för att komma in efter jobbet..hihih...

3. Kunde det inte vänta tills julafton, eller i alla fall tills jag kommer i termobyxor och kan knäppa jackan!!

Men okej lite mysigt är det med snö, man får lite adventsstämming.

I helgen blir det julmarknad, kanske man får någon julstämmning. Då tycker jag det kan vara lite kallt och snöigt. =)

Innan jag kom upp ur sängen vid 8 (vilken go sovmorgon) så låg jag och lyssnade på Selma och Theo, Selma gick på toaletten och Theo kom in.

T: Jag är kissinödig.
S: ja men jag kissar nu, du får ta en potta.
T: bara bebisar ha potta, jag tung (stor)  nu, jag kissa Tolaletten barja.
S: då får du vänta.


HAhaha ibland är det mysigt att ligga och bara lyssna på deras samtal! =)

Mysiga barn.

Nu ska vi ta och skriva önskelista till tomten, som vi får posta... tja en annan dag tror jag!









Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken gullig konversation de hade! Å du får visa vad ni pysslat till i dag senare <3 Kram!

2010-11-25 @ 09:45:48
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

härlig konversation mellan dina barn... =)



Ja, då kan vi gråta tillsammans ibland då.... :) Jag tror mitt kommer ta slut när uppsatsen är klar, den tar som tusan och jag tror ditt tar slut när bebben kommit :)



Ja jag hoppas de vill ha mig på intervju iaf :) har sökt ett till i sölvesborg nu så spännande :)

2010-11-25 @ 14:21:15
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0