lite stressig dag i går

Huvudvärken ville aldrig släppa riktigt igår och håller sig kvar även idag.

BVC besöket gick bra, han tramsa lite som vanligt, men det gick bra han gjorde det han skulle. hade gått upp två kilo och växt 6 cm så det var ju bra. =)

Efter BVC blev det ett besök på MC. D det ville Theo, ag vill ha hamburgarmat som han sa! =)  Är det ens födelsedag så är det så MC. D blev det. trots att jag är så där förtjust i det, men men.

Sen bar det av hemmåt, det var ingen lång stund, för sen kom farmor och gratta Theo lite och passade dem en stund medans jag körde och bytte däck.

Vi kan byta däck själva (jag har ju tom gjort det i högklackat!! hihi) men vi kan inte kränga över vinterdäck på fäljar och till nya bilen fanns inga vinterdäck, och vi har inte hittat fäljar till bilen (nya hade väl funnits, men dem pengarna ville vi inte slänga ut på det just nu)

Sen hem och fixa middag och sen äntligen kväll.....

Blev en lätt stressig dag igår, tackar farmor för hjälpen, hade inte varit lätt att ha Selma och Theo med sig för däckbytet.





Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja mycket skönt med helg skall det bli :) kul och få träffa syrran din :) hoppas ni får det trevligt. själv skall jag sova bort hela helgen tänkte jag :)



Nej 20dec är kanske dumt för dig å åka till ullared :)

2010-11-19 @ 08:55:50
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ha ha det blev hamburgarmat även här i går då luran fick bestömma :-) Dock inte från donken utan vårt lilla gatkök. Önskar dig en mindre stressig dag i dag å en fin helg <3 KRAM

2010-11-19 @ 09:51:53
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0