Ledig i morgon.....

Underbart ledig i morgon. och inga måsten. Vi ska bara vara.

Kanske gå ut i snön en runda, eller i alla fall barnen, jag kan inte ens knäppa min jacka längre känns sådär att vara ute i det kalla vädret!

Pyssla lite, mysa, skriva önskelista till jultomten läsa någon bok.

Finns massor mysigt att göra nu när man dem senaste veckorn bara stressat rundor.

Ska bli mysigt!!

Kolla upp hur det står till med ljusstakarna!! Theo hade nog i sönder någon förra året!! måste kolla det!!

ni blir uppdaterade i morgon om vad som händer/har hänt!! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en bra dag du :) Pyssla lite extra med önskelistan, den är viktig hihi.



haha ja visst tänkte du med "för lite hals"? :P Var bara tvungen att driva lite med linus för nu har han skrivit att han är nakenmodell hit och dit plus "top model nästa" och var såååå kaxig över bilderna men så igår när de låg där på facebook och hans mamma kommenterade så blev det liiiiite tyst på honom ;) killar och mammor haa.



Oh ja då kommer vi spy på varandra :P Blir sååå bra tror jag!! Mmm nu är det snart dags för dig att gå på ledighet, när var det nu igen 4:de? Eller är jag helt ute och snurrar?

2010-11-25 @ 08:04:31
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0