JULMARKNAD

Igår hände inte så mycket.

Jobbade, sen en tripp till eko för att inhandla luciakläder till barnen, nya ljusstakar (Theo var lite våldsam mot dem andra förra året) och lite annat smått och gott blir det alltid där! =)

Idag blir det julmarknad, om det inte börjar snöa för mycket, fast just precis nu skiner solen....hmmm det skulle ju snöa massor idag??? Men hur ofta har dem på vädret rätt?? =)

Kommer säkert massor snö snart bara för det!

Jag hoppas på julmarknad (trots foglossningar) vill ju få lite ulstämming i åt också kanske!?! även om vi inte vet hur julen i år kommer att bli!!

Sen ska julgardiner och ljusstakar och stjärnor upp. Idag eller i morgon?? Idag hoppas jag att vi hinner/orkar få ordning på det!

Trevlig helg på er!!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Julmarknad, hur mysigt låter inte det?!? Du må tro att jag är avis, hade gärna följt med ;-) KRAAAM

2010-11-27 @ 09:50:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Julmarknad är ju sååå mysigt!! :)

Mys att julfixa hemma. Jag får ta mig an pojkvännens lägenhet istället haha.



Du har varit vaken ett tag, kan tänka mig att du inte får så många sovmorgnar med två små busar hemma :)



Idag är det pusskalas som gäller.



Bara en vecka kvar, känns skönt eller? :)



TAck detsamma vännen.

Kramisar

2010-11-27 @ 14:58:13
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0