Glömska...

Igår "firade" jag och Mange halvårig bröllopsdag!! hmmm....tror ni någon av oss kom ihåg det??!!

NEJ, det kom jag på idag!! =)

Jaja så kan det gå, undrar i fall vi kommer ihåg vår 1års bröllopsdag??? =)

Det kanske jag kommer ihåg, men Mange??!! hmmm..han blandar ju ihopa det redan!! =)   Man får väl ge små "pikar" helt enkelt!! =)   (om jag kommer ihåg det. hahaha)



Det var i alla fall en underbar dag, och att tänka tillbaka på den dagen gör mig bara så lycklig, och pirrig i hela kroppen!! =)



Kommentarer
Postat av: Sandra

ni är ju för fina :) killar han inget minne att tala om men vem vet, han kanske förvånar dig :P



Haha vi får väl se, men det hade inte suttit fel. Annars får jag baka en själv på tisdagen ;)



Man blir väldigt lätt illamående av allt man trycker i sig på julen men ja, på julafton är det helt okej ändå hehe.



Tack så mycket, ska bli spännande!! Kram

2010-11-30 @ 21:59:43
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ni var så fina på er dag!!! Å nu sitter vi å ser på årets kalender, ska bli skoj å se om det är nått som man/luran fasnar för! KRAM

2010-12-01 @ 07:22:39
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Mmm ni e så underbart fina!!

Men du har ju ngt att skylla din glömska på iaf. =) Graviditeten gör en glömsk. Vad har Mange att skylla på ? Ha ha ha



Ja tack ta gärna med de receptet! Lät gott!



Kramar

2010-12-01 @ 15:11:12
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0