BM

Varit hos BM idag. Gick ju bra.

Fortfarande fullrulle i magen, vi fick lyssna på hjärtljud länge för den lilla busen bara sparkade runder och då blir hjärtljuden lite höga så vi fick vänta tills H*n lugnat ner sig lite. så hjärtljuden hamnade på runt 158

Lika svårt var det att känna hur H*n låg, men nu är huvudet ned åt igen (skönt det) men väldigt ruckbart, så än kan bebben snurra som den vill!! =) Jo tack det känner jag ju, hela dagen och natten!! Ingen sömntuta direkt!!

Så när kommer du ut lilla vännen?? ingen som vet, tydligen behöver dem inte fixera sig heller när det är nr 3 (inte förrän vattnet går) så man kan ju knappast gå efter det heller.

Jaja det blir nog bra. ut kommer H*n så småningom!! =)

Lite lågt blodvärde, ville att jag ska börja äta järn, vill inte det mår så illa....var ju inte jätte lågt, 118 och gränser ligger på 120 sa dem.

Annars var allt bra!! =)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du slipper järn :)



haha du vill det, det förstår jag, men samtidigt skönt om h*n tittar ut lite tidigare än den 21 :) Vi får hålla tummarna för det :)



julmarknad, var? Det vill jag med på, få lite julstämning.



Ja det skall nog gå bra i gbg med... jag hoppas dte iaf :)

2010-11-23 @ 08:40:40
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Petra

Busig bebb!! Hi hi Mysigt! Jag kan inte vänta tills jag känner vår lill bebb*!! Spännande!!



Ja man ska bli illamående av järn va? Jag skulle oxå börja med de tyckte dom. Hmm har ju nyss blivit av med mitt. Snyft.



Ja jo vi kommer nog att skratta åt de snart. Men oj vad dum jag kände mig.



Kram på er

2010-11-23 @ 12:11:18
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej egentligen inte, men inget tålamod för sånt, men far å jag skall hjälpas i helgen om det inte blir en massa snö kaos och sånt :)



ah så det är till blekinge man skall.. Jag hoppas de ringer mig nästa vecka... :) ja inte blekinge men de jag sökt jobb hos :) i sölvesborg

2010-11-23 @ 20:27:24
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0