Barnkalas!

Oj nu är jag helt slut!!

Blev ett lyckat barn kalas i alla fall. men som vanligt glömde jag ta några foton under själva kalaset!! Dåligt av mig. Men tur att det finns andra som tar kort, får kanske flirta lite så jag kan få någon bild! =)

Lite hög volym på barnen, men alla blir lite uppspelta när det är kalas!!

Inte bara jag som är trött, barnen också lite, men mest jag! =)

Roliga presenter fick dem båda två, Theo hade en kompis här Selma 4 kompisar lite lagom.  Och alla föräldrar...fullt hus!! =)

Selma ville börja pyssla direkt, men hon fick snällt vänta tills kompisarn gått hem.



Theo fick en fin lastare!! =)



Snart dax att gå och lägga sig, inte bara för barnen tror jag....=)

I morgon är det Farsdag. Det ska firas lite.....hemlisar.....Och så ska vi hem till min pappa och äta middag mitt på dagen!

Fast pappa har inte valt mat, det har jag...hahaha...Jag önskade "grishals" (låter skumt är jätte gott) för några veckor sen, eller sa det till mamma att hon gärna fick bjuda oss på det någon dag.  Så tyckte hon det passade att fixa i morgon!! =) mums

Pappa klagar antagligen inte ett dugg över det! =)

Nej nu ska jag mysa lite med Selma och Theo innan det är dax att sova. =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Efter ett barnkalas har man all rätt att vara slutkörd. De är bra på att föra låda och fara hit och dit ;)



Haha jag har haft tråkigt de senaste dagarna och då blir det många inlägg om ingenting :P



Det var faktiskt riktigt skönt med en långpromenad, jag var nog lite ironisk. Känner mig inte såååå gammal haha.



tack detsamma!! Kram kram

2010-11-14 @ 04:01:18
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha ingen som vill ha mina keldjur, men jag förstår. får ta ett ryck med dammsugaren imorgon om jag pallar :)

2010-11-14 @ 19:11:34
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Haha väldigt stor skillnad. Men du vet mellan 11 år och 13 år händer det en hel del.



Åh ja det kommer ju bli mysigt :)



Nejdå helgen har varit precis lagom faktiskt. Har fått ta igen lite sömn också. Tacka för det!! :)



HA det bra! Kram

2010-11-14 @ 19:34:31
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0