Vilken j-vla dag (ursäkta språket)

Vilken jävla dag det varit idag (ursäkta språket) jag undrar varför jag överhuvudtaget gick upp ur sängen i morse.

Jo just det för att fira min älskling som fyller år idag!


Frukost brickan redo! Dax att sjunga



Pappa Mange öppnar paket, och halvnakenfisarna tittar på.

Så långt var dagen/morgonen bra.....

Efter att Mange kört till jobbet gick det bara utför....

Selma och Theo bara bråkade, slogs och surade, lyssnade inte på nått jag sa!!

Sen körde vi till tandläkaren Selma hade en tid, där var dem båda två jätte duktiga, Selma gapade stort och Theo rörde inget.

Därefter körde vi till Vinslöv till atelje MB för att hämta Theos väst som varit restad....Jag skulle igentligen hämtat den innan min klänning, men då hade den inte kommit, men det skulle finnas där när jag skulle hämta min klänning, tror ni den hade kommit då?? Nejdå då hade det ändå gått fem veckor.  Så ringde vi och kollade i början på veckan om västen kommit, och jodå det hade den, så därför körde jag dit idag för att hämta den.

Vad händer när jag kommer dit? Jo då har dem hittat en fläck på den, så dem har beställt en ny som inte har kommit än!
Lite sur blir jag för tittar dem inte ordentligt innan dem säger att den har kommit??
Sen sa dem att dem kunde skicka hem den, men då blir den inte struken och skickar dem med vanligt brev så behöver jag inte betala, men ska dem skicka den med rek. brev får jag betala 50 kr.  Okej 50 kr är inte mycket pengar, men vad fan är det för service?? Ingen skulle jag vilja säga.

Så inte blev man på bättre humör där inte!

Vi begav oss sen in till stan för att fika lite tänkte jag, och fika gick ju nästan bra, om dem där busarna till barn jag har kunde sitta stilla nån gång och lyssna på vad jag säger!

När vi sen skulle köra hem slår Theo bildörren i bilen brevid, jag såg visserligen inget märke på den andra bilen, men hon som satt i den tyckte det blev ett märke och var irriterad över det, jag sa bara här ta mitt nr och ring om din sambo tycker det är något!

Kan man bli mer galen eller??

Det har verkligen inte varit min dag idag!

Jag hoppas verkligen det blir bättre i morgon, då är det min och Manges 10 års dag!! Då är det 10 årsedan vi blev tillsammans!
Med fraserna:
Mange: är vi tillsammans nu eller?
Jag: ja det är vi väl!

=)   jag var 16 år och Mange hade precis fyllt 17år! =)

PS. Tänk er för innan ni handlar några kläder på Atelje MB i Vinslöv, ingen bra service när saker och ting inte går som det ska!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken dag, mycket mer otur kan man inte ha. Hoppas ni får en mysig kväll kramen

2010-05-07 @ 13:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0