Trötter

1:a  Maj!!

Idag har här luktat så gott, nybakat hela dagen. Mange har bakat hela dagen, han började vid 10 i morse ungefär och var klar vid 17.30! Så hela dagen har han bakat. Selma och Theo orkade inte så länge, men dem slickade gärna skålarna och smakade kakorna. Ska erkänna att jag också gärna smakade kakorna! =)

Själv har jag klippt rosenbuskarna så att dem inte blir alldels för höga, säkert har jag klippt för lite i år igen! =)

Sen har det inte blivit så jätte mycket mer gjort för min del, sov middag typ 2 timmar, trötter det är jag! =)

Jag har beställt kläder till barnen, Selma växer så det knakar just nu, alla byxor är snart förkorta, och tröjorna visar magen! Inte konstigt att hon vaknar ibland på nätterna och klagar på att hon har ont i benen!! växtvärk!

Inte hjälpte det att sova middag heller, jag är minnsann trött igen! =)

Men idag mår jag i alla fall bättre, har t.o.m haft aptit idag! Det är ju bra!!

Hoppas ni hade en trevlig valborg igår! För oss var det lungt, vi grillade sen gjorde vi inte mycket mer, tittade på tv. Sen gick jag och la mig strax efter 22. trött! Mange satt uppe en stund till och tittade på en tråkig film! (tråkig i mitt tycke inte manges)

Idag blir ingen större skillnad, film och mys! =)

Hoppas att ni får en trevlig lördag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0