sista dagen som Nilsson

Sista dagen som Nilsson!!!

Ja nervös det är jag, jag vaknade innan barnen idag, det är inte bra, och inte vanligt heller.
Jag hade glömt att stänga av larmet så klockan ringde 06,30 och inte snosade jag som vanligt i en halvtimme, nej då jag vaknade och sen sov inte jag mycket efter det, låg bara och tänkte och då kom jag faktiskt på att vi har glömt té drickarna! Men det löser sig,vi får köpa lite Té idag! =)

Hoppas vi inte har glömt något mera! =)

Men det löser nog sig, och har vi glömt något är det nog inte så jätte vikigt! =)

Bara vi kommer så blir det nog bra! haha

Nej nu ska jag packa barnens saker, för dem ska hem till farmor och farfar i eftermiddag och sen sova där, så vi får sova, inte för jag kommer att sova så jätte bra tror jag!! hihihi

Nästa gång jag skriver kommer jag inte att heta Nilsson längre! =) (om jag inte bloggar nått i kväll)

se ya! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha ja jag hänger på fenix.... s



det är nog bra och vara lite nervös... tror jag ;)



haha ibland får man bra passande säkerhetskoder ;)

2010-05-28 @ 10:44:35
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie

Hej Madde! Visste inte att du hade en blogg bara...=)

Vad roligt med bröllop! Gratulerar i förskott, hoppas ni får en magisk dag imorgon!! Det är härligt med bröllop! Bli inte orolig om du blir nervös, det blir nog alla. Mina ben kändes som kokt spagetti sekunderna innan vi skulle gå in i kyrkan o när jag fick syn på alla släktingar o vänner kom tårarna nästan direkt - men jag lyckades hejda det! Ååå, det e så underbart. Jag önskar er allt gott! Lycka till! Kram

2010-05-28 @ 11:08:53
URL: http://borgander.bloggplatsen.se
Postat av: Sockenvägens Söta

Hi hi ha det nu så underbart under sista dygnet som nilsson, all lycka under morgondagen <3

2010-05-28 @ 14:01:04
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja herregud det är nästan så lyckotårarna kommer redan nu på mig

2010-05-28 @ 14:09:17
Postat av: Sandra

Oj, oj.. nu är det NÄRA minsann. Imorgon smäller det :) Sååå kul! Då är det fjärilar i magen idag va? Hihi.



Haha ja hon vill ju köra massor nu, bara att utnyttja när man vill ha skjuts :P



Vi kände också det igår, vet inte ens varför vi kom på att vi skulle se ut sådär. Jag tror jag gömde mig i min sjal eller något och sen blev det som det blev :P

2010-05-28 @ 15:19:56
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0