Mer bilder en text

Idag har det kännts som åskan hängt i luften hela dagen, men inget har hänt!

Jobb idag mellan 9-16 sen bar det av til frissan, så nu var man kort klippt igen, skönt!


hmm lite trött??!!



Det har hänt en del dem senaste veckorn och jag har inte orkat blogga så mycket, men jag och Mange har fått våra nya förlovningsringar (vi var lite trötta på dem gamla) Nu fick Mange lite bredare ring också!


gamla ringen (jag och Mange hade likadana)



våra nya ringar, ingen bra bild, men men!


Min vigsel ring finns även här hemma , bara längtar tills den sitter på mitt finger!
Bara 2 helger kvar, helt galet! =)

Nu sitter vi och tittar på så ska det låta och Simba ligger i Manges knä nu och spinner efter att ha stångats med datorn.



Trevlig helg önska jag er

Kommentarer
Postat av: anna

Vad fin du blev i håret, & ringarna blev oxå jättefina! Roligt med förnyelse :-)

Ha en superbra helg, själv ska jag jobba :-( kram

2010-05-14 @ 20:50:02
Postat av: Johanna

snygg som alltid ;)

fina ringarna blev..... :=)

2010-05-14 @ 21:30:52
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Becka

Skönt att fixa till håret hos frissan. Det ska jag göra när skattepengarna kommer. Inte en dag för sent. :p



Två veckor kvar...fantastiskt! :)

Missen är ju bara sååå söt! Min Sixten brukar också "stångas" med datorn, hehe!

Ha en skön lördag!

2010-05-15 @ 11:35:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/beckasinnet
Postat av: Sockenvägens Söta

Vad härligt med kort hår! Och förstår att ni längtar som galningar :-) Kram

2010-05-15 @ 12:44:55
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0