En härlig dag i går

Igår var det torsdag vilket innebär att jag var ledigt! Och vilken underbar dag att vara ledig på , stråladen solsken och varmt.

Fick massor gjort fast vi mest var ute och gjorde ingenting hela efteriddagen.

Vid tio körde vi och handlade på maxi och Johanna mötte upp oss där, vi handlade och sen körde vi hem här och åt lunch.

Jag och Theo körde till tandläkaren och kollade Theos tänder, dem var fina och hela och rena, och han var verkligen jätte duktig.

Selma och Johanna stannade hemma och lekte kurragömma! =)

Sen satt vi typ bara ute och solade hela eftermidddagen, så nu har jag fina linnemärken, jätte fint till min "tubtopps" brudklänning, hoppas på med sol innan bröllopet så jag ska sola bort dem märkena! =)

Sen klockan 16 körde vi allihopa in till stan, Johanna gick hem och farmor tog barnen, för jag skulle provsminkas inför bröllopet, det gick bra, kommer att bli bra! =)

Blev oplanerad middag på stan med barnen och farmor och farfar även mange kom in tillstan, då blev det kinamatsbuffé! Inte illa, mycket gott!

En mycket trevlig dag!!
trots att Theo var på ett jävlahumör ungefär hela dagen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja han var inte glad inte, jo på maxi.... vi skulle kanske lämnat honom där?!



jo men måste ha en bh som passar till klänningen innan jag kan använda den :)

2010-05-21 @ 18:03:45
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sockenvägens Söta

Åh provsminkning, så skoj, nu är det verkligen nära tills du kan titulera dig fru :-) Kram

2010-05-21 @ 19:06:50
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0