Vårfynd


Härlig lördag.

Selma och Mange körde på familjegympa, jag och Theo passade på att gå ut, vi hittade snödroppar, det gick inte att åka pulka längre så då skulle trehjulingen ut. =)


Theo ville åka pulka och att jag skulle dra runt honom, det gick inte så bra, så han övergav pulkan


Det var inte så lätt att cykla, han har inte fått in snitsen än. tur är väl det för ingen hjälm var på.

Vi träffade även grannarna (dem nya) pratade en stund med dem och sen skulle vi gå till lekplatsen, men när vi kom dit så ville Theo inte leka, så vi fortsatte till affären, där lite lördagsgodis inhandlades! =)

På eftermiddagen blev barnen kidnappade av mormor och morfar ett par timmar. Med korv i magen och en ballong i handen var dem nöjda! =)


Jag tycker ballongen ser lite arg ut, men Theo och Selma gillade dem.

Vilket innebar att jag och Mange hann städa och titta på ett gamalt avsnitt av fringe (som vi hade inspelat).

Ikväll ska vi prova lite av bröllopsmiddagen, hoppas det blir gott! =) Sen bär det av till Johanna för lite fest, blir nog ganska lungt för min del. Känner inte riktigt för det just nu även om det kommer att bli jätte kul! =)

Just nu sitter Mange och Theo och tittar på hockey, eller tja Mange tittar och Theo busar. =)



Nu ska jag gå och laga lite mat!


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Vad härligt ni har det! Och fubb att ni har trehjulingsväder ;-P Vi är just hemkomna få ett lyckat dop, min brorsdotter skötte sig så fint :-)Nu väntar myså sedan sängen. Ha nu en fin kväll! Kram

2010-03-20 @ 18:25:38
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Becka

Underbart med snödroppar! Har ännu inte sett några men det lär väl vara en tidsfråga... :) Våren är här! På riktigt!

2010-03-21 @ 15:49:16
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0