underbara måndag

Denna måndag kunde knappt börjat bättre.

Manges (vår) bil gick igenom besiktningen, kan man bli mer glad??!! Nej inte just nu i alla fall. Helt otroligt, visserligen var där rätt mycket bra att veta, men det är ju lungt just nu i alla fall. Det blir nog en ny bil innan det är dax för nästa års besiktning i alla fall.  Och det är ju ett senare problem.

Sen var jag hos tandläkaren och det gick super bra...inga hål eller något annat trams!! =)

Vilken bra start på dagen och veckan, det kunde verkligen behövas efter denna helgen som gått!

Man kanske skulle passa på och köpa en lott eller nått, turen verar ju vara på vår sida idag!! =)

 Ikväll tror jag att barnen kommer att somna tidigt, var ju tvungen att dra dem ur sängen i morse tidigare än vanligt. Jag hoppas dem somnar tidigt så kanske jag och Mange kan bli klar med inbjudningarna ikväll så dem kommer iväg! =)

later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0