torsdag och fredag

gårdagens eftermiddag blev inte som jag tänkt mig, jag somnade nämligen när Theo sov middga (selma tittade på film) Efter trekvart väckte Selma mig och tyckte jag var tråkig, och sen väckte vi Theo som sovit nästan en timme mer än han skulle. jag tänkte snäll som jag var att jaja det är Manges problem ikväll, jag är ju inte hemma, snällt va? nej inte jätte!! =)....)

Ljuspartyt var jätte trevligt, handlade lite, inte jätte mycket men lite ! efter det bra det av till maxi för handling.

När jag kom hem och då var klockan starx efter tio på kvällen och det var fortfarande plussgrade och stjärnklart! Är det inte underbart??!!   Vår i luften??

Lite lugnare idag på jobbet, inte en dag för tidigt!! (visst det är bra att vi har att göra, men ibland blir det lite för mycket)

Kunde ta det lite lugnare, men ändå hade jag massor att göra idag som hänger efter och C är/var ju ledig torsdag ,fredag för familjen är på lallandia (danmark)

min älskling tycker nog jag är jätte tråkig, för jag har pratat med han som ska göra bröllopstårtan, syrrorna (båda två, minsta lilla syran och mellan syrran) och pappa och mamma i telefon ikväll och sms:at johanna. han ycker jag är tråkig!

Jag får väl försöka gottgöra honom när jag skrivit klart detta. =)

I morrn blir det lungt på dagen , Mange och Selma ska på gympa och jag och Theo ska bara slappa, sen på kvällen ska jag till Johanna! =)

natti natti!! Ska ge Mange massage nu eller nått så jag kan gottgöra honom! ;)

trevlig helg allesammans!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, den var mycket mycket god.. skall ta den sista biten till fikat idag! :)



Nej det är inte kallt längre som innan, man behöver knappt vantar längre..



Ses ikväll, då slår vi klackarna i taket :)

2010-03-20 @ 10:20:51
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0