MÄTT

Nu har jag ätit världens godaste kycklingsallad, och är alldels för mätt! Varför ska man äta så mycket, så man blir alldels för mätt???

Jag ska gå ut och gå en liten sväng innan lunchen är slut, så kanske maten sjunker ner lite och jag piggnar till!!

Hade funderingar på att träna ikväll, men jag orkar nog inte, och dessutom så är det Greys idag, men det blir ju ingen träning i morgon heller, för då är det ljusparty hon Johanna.

I helgen då ska jag träna (på lördag) !! =) jag känner hur det kryper i kroppen. Det har ju "bara" tagit tre veckor för den här förkylningen att ge med sig. suck

Nej nu ska jag ge mig ut i blåsten!!




Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Åh kliar i mig att ta mig ut, men har ännu en inne dag med Holger som dock är så mycket bättre, så i morgon ska vi ut i friska luften på en liten promenad. Stor kram!

2010-03-17 @ 14:37:34
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0