konstigt

vilka konstiga drömmar jag har, inatt har jag drömt konstigt igen, fast denna gången dödade jag ingen i alla fall!

Först hade vi en stor loppis hemma hos oss(fast det såg inte alls ut som hemma) vi hade massor grejor att sälja och en massa dyrbara och stora saker (vilket knappast stämmer). Det kom massor konstiga tanter och köpte konstiga saker!

Sen helt plötsligt skulle jag ut och jaga med en killkompis, men han glömde hämta mig så någon annan körde mig till skogen där vi skulle vara! Över ängar och smala grusvägar och så ner till havet, det blåste jätte mycket så det var svart flagg(inte gör att jag vet om det är svart flagg när man inte får bada, men i drömmen var det så) men där var ändå folk som badade! vågorna var jätte höga och havet alldeles svart! men himlen var klarblå!

Sen vaknade jag, så jag hann inte döda något eller någon i denna drömmen, tur det!!


Undrar varför jag drömmer så konstiga saker just nu, jag brukar aldrig komma ihåg vad jag drömmer!

NU har jag precis kommit in på jobbet efter en underbar promenad, strax är lunchen slut, så då får jag väl jobba som bara den igen, massor att göra!!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får köpa en drömtydar bok :) så får vi ha en träffa med lit vin och läsa den s



jag blev räddad ur en husbrand inatt av en brandman haha



Ja, det är skönt och få göra lite igen. Så jag skutta nästan därifrån :) javisst är de fina... det gillas :)

2010-03-09 @ 15:46:34
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha ja vi får göra det... :) får inte dricka vin på 1,5 vecka ännu, men sen jävlar haha... :) Fast skall fråga imorgon om jag måste fortsätta ta den... haha jag glömde fråga, vi nämnde bara det snabbt idag



Jag fick fiiiin post idag :)

2010-03-09 @ 20:15:08
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0